Interfață visual CRM ușor de utilizat

Dezvoltarea unui sistem CRM este însoțită nu numai de introducerea de module utile pentru afacerea dvs., ci și de dezvoltarea unei interfețe CRM plăcute și convenabile.

Implementarea unui număr imens de module!

Atunci când dezvoltați un sistem CRM, specialiștii noștri au grijă ca, dacă intenționați să completați noi funcții CRM în viitor, atunci o puteți face cu ușurință.

Abordarea individuală a fiecărui proiect

Crearea unui sistem CRM este însoțită de o analiză a nișei dvs. și de sfaturi din partea clienților noștri despre modulele care vor fi cele mai eficiente pentru dvs.!

Dezvoltarea sistemelor CRM la comanda

Dezvoltarea sistemului CRM de la Web-STUDIO

CRM este un sistem de management al relațiilor cu clienții. Datorită acestui fapt, este posibil să se ridice nivelul vânzărilor, să se îmbunătățească serviciul pentru clienți datorită faptului că toate informațiile sunt salvate și să se efectueze analize. CPM vă va ajuta să câștigați mai mult și mai ușor, ceea ce înseamnă că afacerea va merge în sus. De la companie la companie, un astfel de software poate arăta diferit și poate îndeplini funcții diferite, deoarece fiecare companie comandă un program pentru nevoile sale. Există mai multe tipuri de programe CRM:

  • Operațional. Este utilizat pentru automatizarea vânzărilor și marketingului.
  • Analitic. Este utilizat pentru automatizarea proceselor de management.
  • Colaborativ. Este utilizat pentru automatizarea contactului cu clienții prin diferite canale de comunicare.


În funcție de tipul de activitate, unul sau alt tip vă poate potrivi sau este posibil să aveți nevoie de propriul set de funcționalități. În acest caz, vă vom oferi dezvoltarea unui sistem CRM la comandă.

 

Trebuie să comandați soluții CRM?

Dezvoltarea unui sistem CRM pentru afaceri într-un studio Web implică un complex de lucrări care este împărțit în mai multe părți, pe fiecare dintre care specialiștii noștri dezvoltă o idee, Testează și implementează soluții gata făcute pentru crearea unui sistem CRM.

Fiecare dintre etapele de dezvoltare și implementare a unui sistem CRM la cheie pentru afaceri este clar formată pentru a funcționa mai structurat, și anume:

1. Formarea sarcinii tehnice

Acesta este un document care este dezvoltat în stadiul inițial al dezvoltării CRM. În această etapă, nișa este analizată, se dezvoltă o idee și se elaborează o sarcină pentru etapele ulterioare.

2. Proiectare și programare

Aceste două etape sunt interdependente în modul în care proiectanții dezvoltă interfața vizuală a unui sistem CRM, iar programatorii, pe lângă dezvoltarea modulelor, le implementează în designul dezvoltat.

3. Testarea și lansarea

Probabil una dintre cele mai importante etape, deoarece arată toate lucrările anterioare ale specialiștilor noștri și în cazurile în care sunt detectate întârzieri, programatorii noștri depanează toate defecțiunile și perfecționează elementele.

4. Întreținere și asistență

Compania Web-Studio, atunci când își implementează produsul, este întotdeauna pregătită pentru faptul că la început are nevoie de asistență și întreținere a unui sistem CRM pentru a automatiza sistemul CRM pentru afacerea dvs. cât mai repede posibil.

De ce depinde costul unui sistem CRM?

La dezvoltarea unui sistem CRM, este imposibil să se numească inițial costul acestuia datorită faptului că procesul de dezvoltare a modulelor depinde în întregime de cât de dificilă a fost sarcina stabilită de client.

Costul creării unui sistem CRM va depinde în mare măsură de utilizarea unei soluții șablon în proiect sau de implementarea acesteia necesită dezvoltarea modulelor pe care compania IT le dezvoltă pentru prima dată.

De asemenea, costul CRM este afectat de amploarea proiectului, deoarece timpul petrecut de programator va depinde de acesta. Având în vedere că salariul unui programator este calculat la oră, cu cât proiectul este mai complex, cu atât mai scump vă va costa.