Abordarea individuală a fiecărui proiect

Promovarea Seo nu este o opțiune de șablon, ci în primul rând o analiză de nișă și un studiu aprofundat al acesteia.

Optimizare SEO!

Verificați optimizarea structurată a informațiilor site-ului va oferi utilizatorilor o înțelegere a ofertelor sale.

Un start rapid la motoarele de căutare de top!

Comandând promovarea SEO a site-ului dvs. web în Web-studio, obțineți trafic garantat de la motoarele de căutare!

Promovarea site-ului SEO în Moldova

Promovare SEO de la Web-STUDIO

Seo promovarea site-ului nu este doar un serviciu unic, la sfârșitul căruia veți reveni la poziția anterioară de la care ați pornit, ci un set de măsuri pentru optimizarea site-ului extern și intern care vă va oferi pozițiile de top ale motoarelor de căutare, păstrându-le mult timp și oferindu-vă un avantaj față de concurenții dvs.

Atunci când comandați servicii de promovare a site-urilor seo, trebuie să înțelegeți clar că evaluarea oricărei promoții seo constă în următoarele valori în motoarele de căutare:

  • vizibilitate;
  • creșterea vizitatorilor;
  • îmbunătățirea proprietăților de vânzare ale site-ului;

Etape de lucru pe promovarea site-ului SEO de la Web-studio

1. Analiza site-ului Seo

Primul lucru pe care îl fac specialiștii noștri este să analizeze concurenții și să efectueze un audit cuprinzător al site-ului dvs. pentru a identifica erorile și a găsi soluția cea mai optimă pentru promovarea seo a site-ului. Una dintre etapele principale ale promovării proiectului este modul în care analiza profesională a site-ului ajută un specialist seo să înțeleagă ce măsuri trebuie luate pentru a aduce site-ul în topul motoarelor de căutare.

2. Crearea unui nucleu semantic

Următoarea etapă obligatorie a promovării SEO este colectarea cuvintelor cheie și distribuirea acestora pe toate paginile site-ului. Este nevoie de multă experiență de specialitate pentru a selecta cuvintele cheie care vor fi utilizate pentru a căuta produsele /serviciile dvs. De asemenea, merită menționată necesitatea distribuirii corecte a cuvintelor pe toate paginile pentru a evita canibalizarea interogărilor de căutare.

3. Formarea structurii site-ului

O structură bine construită a site-ului vă va oferi, în primul rând, loialitatea potențialilor clienți care, atunci când vă vizitează resursa web, nu se vor pierde în ea și vor putea ajunge la comandă cât mai repede posibil. Etapa este utilă în primul rând pentru acele site-uri care au un nivel ridicat de cuibărit, și anume: magazine online, site-uri de știri, site-uri corporative, buletine de știri, forumuri.

4. Formarea structurii site-ului

O structură bine construită a site-ului vă va oferi, în primul rând, loialitatea potențialilor clienți care, atunci când vă vizitează resursa web, nu se vor pierde în ea și vor putea ajunge la comandă cât mai repede posibil. Etapa este utilă în primul rând pentru acele site-uri care au un nivel ridicat de cuibărit, și anume: magazine online, site-uri de știri, site-uri corporative, buletine de știri, forumuri.

5. Optimizarea internă a site-ului

În această etapă, se efectuează lucrări tehnice pentru corectarea erorilor. Aceasta este o cantitate destul de mare de muncă, care include următoarele elemente:

  • Configurarea anteturilor titlu, descriere și H1 – H6
  • Lucrul cu paginile url (aducându-le într-o formă care poate fi citită de om).
  • Mărirea vitezei de încărcare a paginii.
  • Ștergerea duplicatelor.
  • Crearea unei hărți a site-ului (sitemap.xml)
  • Stabilirea multilingvismului (în cazurile în care există mai multe limbi)
  • Optimizarea paginilor de paginare.
  • Implementarea micro-marcajului.
6. Conectarea internă a site-ului

Adesea, motivul clasării slabe a site-ului este prezența unei greutăți statice pe pagini. Este necesar să aveți nu numai pagini de destinație, ci și legături organizate corespunzător, astfel încât atât utilizatorii, cât și robotul de căutare .tp să poată naviga cu ușurință de la o pagină la alta.

7. Optimizarea conținutului

Optimizatorul SEO în această etapă prescrie meta tag-uri și anteturi unice. În același timp, se formează texte unice cu conținut de cuvinte cheie pentru a clarifica motoarelor de căutare ce fel de trafic ne interesează și ce informații vor fi interesate utilizatorii atunci când clasează pagina.

8. Utilizarea Site-ului

De mult timp, motoarele de căutare analizează și clasează în top acele site-uri ale căror factori comportamentali se află în zona verde. Prin urmare, atunci când promovarea seo a site-ului, este necesar să se ia în considerare gradul de utilizare a site-ului. În această etapă, specialiștii seo lucrează la: nereturnarea utilizatorului la rezultatele căutării reducerea creșterii ratei de respingere a duratei de ședere pe pagină

9. Optimizarea site-ului extern (link building)

Merită să vă opriți aici mai detaliat, deoarece o masă de referință externă construită corespunzător vă poate aduce în vârf în cel mai scurt timp posibil, principalul lucru aici este să nu exagerați.

Motoarele de căutare de la începutul clasamentului site-urilor, în primul rând analizează întreaga masă de legături a site-ului, considerându-l cel mai important factor în promovarea site-ului. Așa cum am menționat mai devreme, dacă nu țineți cont de cerințele motorului de căutare și începeți masiv să măriți masa de referință, atunci fiți pregătiți ca algoritmii să vă interzică și apoi puteți uita în siguranță pozițiile de top.

Factorii care afectează costul promovării site-ului seo

Pentru a înțelege corect de unde provine costul promovării site-ului web, la etapa inițială încheiem un contract pentru furnizarea de servicii de promovare a site-ului web, astfel încât să puteți vedea clar din ce provine prețul promovării site-ului seo. Deci, pentru a înțelege de ce va depinde costul promovării, trebuie să efectuați un audit cuprinzător al site-ului pentru a înțelege de unde să începeți. Analiza poate arăta:

  • poziții existente în rezultatele căutării;
  • unicitatea conținutului de pe site
  • prezența factorilor negativi
  • calitatea navigării pe site

În cazurile în care încrederea în site este scăzută, iar calitatea optimizatorilor anteriori (dacă există) este cea mai bună, atunci prețul unei astfel de promovări a site-ului va fi mult mai scump. Deci, principalii factori ai promovării site-ului web care afectează semnificativ costul promovării SEO a site-ului dvs. web sunt:

  • Competitivitatea subiectului. Cel mai important factor în determinarea prețului SEO, deoarece va depinde în mare măsură de ce chei Optimizatorul va promova site-ul. În cazurile în care intenționați să avansați la solicitări extrem de competitive, atunci fiți pregătiți să plătiți o sumă rotundă, pe care o vom notifica cu siguranță clientului. În cazurile în care site-ul dvs. are deja cel puțin o anumită reputație în rândul motoarelor de căutare și concurează doar cu câteva companii, atunci o astfel de promovare seo va costa mult mai ieftin.
  • Factorul regional. Acest factor merită, de asemenea, prețul promovării site-ului în mai multe orașe va fi mult mai ieftin decât promovarea site-ului în întreaga țară. Merită să luați în considerare nișa dvs. și cât de mare este afacerea dvs.

Compania Web-studio este gata să ofere o gamă completă de servicii pentru promovarea seo a site-ului dvs. și să orienteze care dintre serviciile de mai sus va fi mai optimă și mai profitabilă pentru dvs.