Proliferarea instrumentelor mobile de comunicare, cum ar fi smartphone-urile si tabletele, a avut un impact puternic asupra modului in care Google, dar si alte motoare de cautare, analizeaza calitatea unui site web. Este demonstrat ca majoritatea prefera site-urile ”mobile friendly”, adica un site a carui ergonomie, afisare si creare au fost concepute pentru o navigare optimizata si o afisare optima a continutului (text, imagini, videoclipuri) pe diferite formate de smartphone.
Scrierea unui text bun este esentiala pentru a va construi o comunitate de brand si astfel, pentru a obtine angajamentul dorit. SMM copywritingul este arta si stiinta de a livra cuvinte in mod strategic, fie ca sunt scrise sau rostite, ele inspira oamenii sa actioneze. Acesta este motivul pentru care unii SMM copywriteri sunt printre cei mai bine platiti scriitori din lume.
Una dintre partile esentiale ale optimizarii pentru motoarele de cautare (SEO) este o structura logica a site-ului. O structura bine conceputa de legaturi interne imbunatateste experienta utilizatorului. De asemenea, ajuta crawlerele web sa-si gaseasca drumul prin site.
Publicitatea contextuala este o tehnica publicitara care are ca scop difuzarea de reclame pe o anumita resursa.
Cum pot brandurile să folosească culoarea în marketing pentru a influența comportamentul de cumpărare și pentru a maximiza ratele de conversie și vânzările?